لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست هم گرم‌‎تر، هم غبارآلودتر | آسیب تغییرات اقلیمی برای آب و هوای مشهد بررسی شگردهای تکراری ساقان و کلاهبرداران اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر
سرخط خبرها

قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت

  • کد خبر: ۲۳۵۱۲۷
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت
مردی پس از قتل برادرش با پلیس تماس گرفت و گفت سارقان او را کشته‌اند، اما ۲۴ ساعت بعد به جنایت اعتراف و دلیل آن را بیان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح چهارشنبه گذشته مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد: صبح امروز با صدای درگیری از طبقه پایین خانه بیدار شدم. صدای کمک خواهی‌های برادرم را شنیدم و به محض اینکه خودم را به طبقه اول رساندم، برادرم را خونین روی زمین دیدم و ۲ سارق هم از خانه فرار کردند.

به دنبال این تماس، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. با حضور تیم جنایی در محل، آنها با جسد مرد جوان داخل تختخوابش مواجه شدند.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که در آن خانه قدیمی سه برادر زندگی می‌کنند. مقتول در طبقه اول و ۲ برادر دیگر که یکی از آنها به نام حامد موضوع را به پلیس خبر داده بود، در طبقه بالا زندگی می‌کنند.

در ادامه تحقیقات، گرچه حامد ادعا داشت که برادرش به دست سارقان به قتل رسیده است، در بازرسی از خانه مشخص شد آثاری مبنی بر ورود به منزل و به‌هم‌ریختگی برای سرقت وجود ندارد و هیچ وسیله‌ای نیز از خانه به سرقت نرفته است. از سویی ورود به عنف نیز به خانه مشاهده نمی‌شد و تمام این مدارک و سرنخ‌ها حکایت از آن داشت که سارقی وارد خانه نشده است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت مشخص شد که حامد با برادرش اختلاف داشته و از سویی از بیماری روانی نیز رنج می‌برد. با توجه به سناریوی دروغین حامد و اختلاف او با برادرش، وی به عنوان عامل قتل برادرش بازداشت شد.

سرانجام با گذشت ۲۴ ساعت از این جنایت، وی به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: برادر دیگرم که به محل کار رفت، به طبقه پایین رفتم و در حالی که برادرم در رختخواب بود، او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. من از او کینه به دل داشتم و به خاطر انتقام او را به قتل رساندم.

با اعتراف متهم جوان به جنایت، تحقیقات از او به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->